TRENINGI

ODŻYJ I ZACZNIJ ŻYĆ!

A za parę miesięcy podziękujesz sobie, że się nie poddałaś!

„Nie dotarłam jeszcze do mety ale jestem już bliżej niż wczoraj!”

Trening to proces dziejący się w czasie…stopniowe poddawanie organizmu obciążeniom, dzięki którym organizm z czasem akceptuje wzrost poziomu cech motorycznych. To zmiana nawyków ruchowych i tych związanych z odżywianiem.

Trening aby był skuteczny musi uwzględniać stan zdrowia, indywidualne predyspozycje i stan faktyczny osoby, która zdecydowała się na zmiany.

W internecie jest mnóstwo gotowych planów treningowych, które nie przynoszą efektów osobom z nich korzystających.


Dlaczego tak się dzieje?

Każdy plan treningowy to indywidualne podejście trenera do swojego podopiecznego, szczególnie do osób początkujących. Powinien zawierać rodzaj odpowiednich ćwiczeń dostosowanych do możliwości osoby ćwiczącej, częstotliwość powtórzeń i intensywność. Z uwzględnieniem stanu zdrowia, przebytych chorób i predyspozycji indywidualnych.

Ważna jest również wiedza i doświadczenie naszego trenera, szczególnie z zakresu rehabilitacji schorzeń narządów ruchu. Trening ma wspomóc nas a nie narazić na pogłębianie się schorzenia.

Szczególnie jeżeli jesteś początkująca osobą a Twoim celem jest budowa masy mięśniowej, przyspieszenie metabolizmu oraz ogólne wzmocnienie ciała.

Moje wieloletnie doświadczenie pokazuje, że każdy trening dedykowany dla osoby ćwiczącej przynosi oczekiwane rezultaty w postaci spadku wagi, usprawnienia narządów ruchu i poprawę kondycji fizycznej. Taki jest cel treningów z trenerem osobistym.

Ważne jest również monitorowanie postępów i osiągnięć osoby trenowanej celem utrzymania wyników i konsekwentnej ich ciągłej poprawy.

Każdy organizm, w każdym wieku przy konsekwentnym wysiłku fizycznym podczas systematycznych treningów ma swoje wymagania, których nie oszukasz. Dlatego moje podejście sprowadza się również do zapewnienia komfortu w postaci ułożenia odpowiedniej diety wraz ze wsparciem suplementowym, dostosowanym do Twojego portfela. Takie działanie wzmocni organizm,  zmieni nawyki żywieniowe, szczególnie te wynikające z nietolerancji pokarmowych i alergii.

W TWOIM PLANIE TRENINGOWYM ZNAJDZIE SIĘ:


  • Rodzaj rozgrzewki przed każdym treningiem, co jest niezwykle ważne

  • Rodzaj ćwiczeń, zakres i częstotliwość wykonywania powtórzeń

  • W jaki sposób ćwiczyć aby uniknąć kontuzji

  • Ile razy w ciągu tygodnia trenować

  • Jaką dietę stosować i jak się ewentualnie suplementować aby w naszej diecie nie zabrakło wszystkich składników niezbędnych do prawidłowej przemiany materii

  • Ćwiczenia na poszczególne partie mięśni rozłożone na cały tydzień (nogi, brzuch, plecy, biceps itp.)


Pomagam sportowcom przygotowującym się do zawodów sportowych aby utrzymali swoją wydajność, byli zdrowi, silni i przede wszystkim wytrzymali. Aby konsekwentnie, poprzez systematyczne treningi utrzymywali swoją formę.

  • Jak trenować aby przygotować się do zawodów?
  • Jak zarządzać zmęczeniem i ograniczyć bolesność mięśni?
  • Jak radzić sobie ze stresem związanym ze zbliżającym się terminem zawodów?

Dobór właściwego planu treningowego, jego częstotliwość i natężenie uzależnione są od rodzaju dyscypliny sportowej, którą trenujesz i w której występujesz.

RAZEM ZDZIAŁAMY WIĘCEJ I SZYBCIEJ !

Image

PAKIETY

Trening Pojedyńczy

130

zł/godzina

Trening dostosowany do możliwości Klienta i jego celu

Dołącz do nas

Konsultacja pokazowa

350

zł/szt.

Zestaw ćwiczeń/pokazanie ćwiczeń

Konsultacja i dobór diety

Dołącz do nas

Pakiet 8 treningów

990

zł/szt.

Dobór diety właściwej (wartości i kalorie) – gratis

8 treningów po 1 godz.

Konsultacja suplementowa

Dołącz do nas

Pakiet 12 treningów

1380

zł/szt.

Dobór diety właściwej (wartości i kalorie) – gratis

12 treningów po 1 godz.

Konsultacja suplementowa

Dołącz do nas

Trening z dojazdem w miejsce wskazane przez Klienta – cena pakietu + 30%

Nie ważne czy chcesz zrzucić klika kilogramów, poprawić siłę i kondycję, czy też zbudować masę mięśniową, ułożę plan specjalnie dla Ciebie.

OFERTA

Image

Treningi

Sprawdź
Image

Diety

Sprawdź
Image

Obozy kondycyjne

Sprawdź